czwartek, 12 lutego 2015

Natalia Dębowska IIA

W dniu gdy nasza podróż do Hiszpanii się zaczęła, gdy siedzieliśmy już w samolocie byłam bardzo zdenerwowana. Czułam,że coś może pójść nie tak. Gdy dolecieliśmy na miejsce i gdy dostrzegłam moją partnerkę poczułam okropną ulgę. Zobaczyłam pełną energii dziewczynę z pięknym uśmiechem. Jak się okazało rodzina była niesamowita. Dużo ze mną rozmawiali, pytali. Czułam się jak u siebie w domu. Nie odczuwałam żadnego dyskomfortu. 
Bardzo mi się podobały wycieczki. Najbardziej do gustu przypadła mi wycieczka do Bioparku :)! Podróże na plażę, do Oceanarium czy oglądanie zabytków dużo mnie nauczyły. Każde z tych miejsc dawało dużo do myślenia i pozwalało na poznanie innej kultury oraz historii :). 
Gdy wszyscy pojechaliśmy na plażę bardzo się cieszyłam ponieważ pozwoliło nam to poznać ludzi z Włoch i Hiszpanii lepiej i z innej strony :) Bardzo mi się podobało jak graliśmy w siatkówkę albo jak wygłupialiśmy się w morzu.
Ta wymiana na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Bardzo się cieszę że mogłam poznać tak niesamowitych ludzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz