czwartek, 12 lutego 2015

Paulina Mrugała IVT

Wymiana do Hiszpanii, była dla mnie bardzo pięknym doświadczeniem. Poznałam dużo nowych ludzi, którzy są bardzo otwarci i zabawni. Przeżyłam z nimi siedem cudownych dni, które na zawsze zostaną w mojej pamięci. Będą oni moimi przyjaciółmi na zawsze. Rodzina u której mieszkałam była super, czułam się tam jak u siebie, bardzo swobodnie. Hiszpanie dużo jedzą, ale dzięki temu poznałam inną kuchnie, która bardzo mi smakowała. Zwiedziliśmy Walencję, która jest pięknym miastem, ma bardzo dużo ciekawych zabytków. Byliśmy w oceanarium, gdzie mieliśmy okazję obejrzeć pokaz delfinów. Będę tęsknić za tymi cudownymi widokami, palmami, morzem i piękną pogodą. Dostałam zaproszenie na wakacje, więc mam nadzieję, że moja przygoda z Hiszpanią nie zakończy się tak szybko i uda mi się jeszcze odwiedzić to miejsce. Z niecierpliwością czekam na naszych przyjaciół, którzy odwiedzą Polskę w kwietniu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz